۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۶۲۸۲۸۹
مطهری در گفت‌وگو با رسا:

دولت بر وضعیت بازار نظارت جدی کند | دست دولت برای نظارت کاملا باز است

دولت بر وضعیت بازار نظارت جدی کند | دست دولت برای نظارت کاملا باز است
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی معتقد است که دولت برای نظارت بر بازار پس از سهمیه بندی بنزین آزادی عمل کامل دارد.
علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، در خصوص نظارت مجلس بر رفتار دولت پس از سهمیه بندی بنزین، گفت: وظیفه دولت این است که بعد از سهمیه بندی بنزین، بر وضعیت بازار نظارت کند.

وی تاکید کرد: دست دولت برای امر نظارت بر بازار کاملا باز است و نیازی به تصویب قانون جدید از سوی مجلس شورای اسلامی برای کمک به دولت در این زمینه وجود ندارد.

مطهری با اشاره به اقداماتی که مجلس شورای اسلامی می‌تواند در امر نظارت بر بازار داشته باشد، اظهار داشت: کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی می‌توانند از طریق تعامل با نهاد‌های نظارتی در قوه قضاییه، روند بازار را مورد رصد و بررسی قرار دهند. /۸۵۶/ت302/ق
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
بایستی حقوق بازنشستگان و خانواده های مستمند و به شدت نیازمندشان که جمعیت قابل توجهی از خانوارهای طبقه متوسط و محروم و خدوم و رنج کشیده مدافع نظام و انقلاب رو با خدمت صادقانه ۳۰ ساله بدون فساد( دزدی ، رشوه ، اختلاس و فرار از کشور)تشکیل می دهند با توجه به منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین بطور کامل در سال ۹۹ همسان سازی شود.تا شرایط برای ادامه حیات و زندگی خانوارهای بدنه اصلی مدافع نظام و انقلاب در تمامی عرصه های مهم کشور، فراهم گردد.
0
0